Re: DVD Toshiba, lub inny...

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Jul 2002 - 09:10:04 MET DST

> SD-M1612 - chociaż podobno nie czyta ona 800-tek i więcej. Mam więc
> pytanie do ludzi którzy mają tą toshibę - jak ona się sprawuje, czy jest
> cicha, czy na prawdę nie czyta 800-tek oraz czy w rzeczywistości jest
> taka dobra jak wszyscy piszą ? ? ?

Mi sie bardzo podoba. W pracy mam Pioneera 16x i ta Toshiba jest duzo
fajniejsza (korekcja bledow, kultura pracy - subiektywne wrazenia).
Nie wiem czy czyta 800-ki, bo nie sprawdzalem (nie mam takiej potrzeby). Co
do glosnosci: jezeli sie rozkreca na maksa - to cicha nie jest - tzn. chyba
jest NORMALNA, ale nie moge powiedziec, ze _cicha_. Cicha to byla moja
nagrywara Plextor 1210A. Natomiast ta Toshiba jezeli dziala normalnie - to
nie jest tez glosna. Jest NORMALNA. Mialem CD-ROM TEAC 540E - tak zachwalany
przez wszystkich - nie powiem zeby mi sie podobal zabardzo - mial slaba
korekcje - niby szybki (bios 3.0A), niby mial miec najlepsa korekcje, ale
mial slaba! Sprawdzalem 2 egzemplarze, wiec nie mowcie ze mialem pechowy
egzemplarz.

JEdnym slowem: Ta Toshibe polecam. Pioneera nie do konca polecam.