Re: Skladam nowy komuuter- komentarze

Autor: Tomasz Bauer (tbauer_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 18:31:00 MET DST

On Wed, 03 Jul 2002 18:01:31 +0200, Andrzej Pinczuk
<andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote:

>Najwazniejszy w pudle jest zasilacz - blachy to drugorzedna rzecz.
>Jesli siedzi tam w miare markowy to nie ma sie co przejmowac
>obudowa - o ile nie masz zwyczaju (i potrzeby) grzebania czesto
>w srodku. Zaoszczedzone pieniadze mozna praktyczniej wykorzystac.
No wlasnie, przyzwoite te ModeComy czy nie? Opinie troche zroznicowane
:-(

>Plyta jest droga, AFAIR kosztuje ponad 700 zl.
Bez Raidu 580- 600.

> Pogrzeb wsrod plyt Solteka, Epoxa lub MSI.
Ale rzeczywiscie MSI chyba jest porownywalnej jakosci a wyraznie
tanszy :-)

>Ok, choc godnym rozwazenia jest jest leadtek gf3 ti500.
Znowu drozej :-(

>Teac jesli chodzi o cdromy (x40). DVD Toshiby lub Pioneera.
>Jesli zalezy Ci bardziej na korekcji i trwalosci napedu niz na filmach dvd,
>wybierz teaca.
Wiem, TEAC swietny, ale za rok czy dwa sypna sie plytki na DVD (nie
sadzisz, ze nas to czeka?) i co wtedy? Nowy naped? Sklaniam sie raczej
ku DVD. Byle nioe Toshiba - mam CD 16x i nie chce tego bledu
powtarzac.

>Wlasciwie kazdy wspolczesny modem powinien robic to co do niego nalezy -
>z rozna tylko szybkoscia i stabilnoscia polaczenia.
Chyba,ze jest skopany przez producenta :-(. Pare ostrzezen na grupie
czytalem.

>s. Jak masz mozliwosc, to po prostu zagwarantuj sobie
>zwrot takiego modemu - bedziesz mial wtedy czas na przetestowanie urzadzenia
>na Twojej linii.
To moze da sie i zrobic :-)

>I tu najwiecej tracisz niestety.
 :-((((

>Zadnych xp.
Do czasu Service Pack 1 nie ma mowy :-).
Dzieki.
Pozdrawiam :-)
      Tomek B.

---