Re: Karta graficzna a złącze S-Video

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobyd_at_hoga.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 20:55:08 MET DST

Widziałem obraz na TV z GF u dwóch kolegów - żadna rewelacja. Myślę, że za
małe pieniądze (do 400 zł) nie ma kart z dobrą wydajnością - jednocześnie TV
i gry. Trzeba się zdecydować co ważniejsze dla Ciebie.

> Zdecydowanie polecam Radeony (ATI) 7500 lub 8500, ceny od 350 zł

Ja również stawiałbym na ATI (lub klona). Sam kupiłem Klona ATI RADEON 7000
MPro (64Mb TV Out, S-Video i Composite - Chinch). Obraz na TV OK!, dużo
lepszy niż u moich kolegów z GF2MX400. Cena też atrakcyjna - 199 zł, a gry?
Tu nie mam dużego doświadczenia, ale mój syn nie narzeka.
RYNIO