Re: Karta graficzna a złącze S-Video

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 21:55:29 MET DST

On Sun, 28 Jul 2002 10:57:05 +0000 (UTC), "EWA MIRECKA"
<ewa_mi_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote:

>Proszę o opinie na temat współpracy kart graficznych z rodziny GForce z
>telewizorem po zł±czu S-Video. Zamierzam kupić tak± kartę; proszę o opinię na
>temat tego czy wszystkie karty (z tej rodziny) współpracuj± tak samo, na co
>zwrócić uwagę przy zakupie?
>Karta będzie służyła przede wszystkim do zastosowań kina domowego i gier.
>Ile trzega wydać za tak± kartę?

osobiscie nigdy nie myslalem o tym by ogladac filmy z komputera (z
wyjatkiem malych flickow), ale jak juz sie niechcacy stalem sie
posiadaczem karty gforce4 mx 420 w. tv out wiec glupio by bylo nie
sprobowac jak to dziala.
trzeba tylko ustawic w sofcie karty, zeby byl obslugiwany analogowy
monitor, zjechac z rozdzielczoscia desktopu do 800x600 i wszystko
hula. jesli ogladasz DVD to karta robi automatyczny encoding do
systemu video jaki sobie wczesniej wymysliles. software'owy korektor
parametrow obrazu tez sie od czasu do czasu moze przydac. ogolnie mile
zaskoczenie. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.