Re: Karta graficzna a złącze S-Video

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 28 Jul 2002 - 14:24:09 MET DST

> Proszę o opinie na temat współpracy kart graficznych z rodziny GForce z
> telewizorem po złączu S-Video. Zamierzam kupić taką kartę; proszę o opinię
na
> temat tego czy wszystkie karty (z tej rodziny) współpracują tak samo, na
co
> zwrócić uwagę przy zakupie?
AFAIK, GF4 ma to zorganizowane inaczej, niż wcześniejsze, ale nie widziałem
" w praniu". Jeżeli chodzi o wcześniejsze GF, to obraz nie jest rewelacyjny
wyświetlany jest w czarnej, denerwującej ramce, ale można to ominąć
specjalnym softem (np.TV tools - płatny:()

> Karta będzie służyła przede wszystkim do zastosowań kina domowego i gier.
> Ile trzega wydać za taką kartę?

Zdecydowanie polecam Radeony (ATI) 7500 lub 8500, ceny od 350 zł
pozdro...
sprocket