Pomocyyyyyyyy

Autor: Rafał (nara_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 18:23:57 MET DST

Kupiłem sobie automotyczny przełącznik do drukarki i.... nie chodzi.
Złozyłem reklamację i wrócił jako sprawny. Podłączyłem i... nie chodzi.
Pojechałem jeszcze raz. Po długich rozmowach wymienili na nowy, troszkę inny
ale w działaniu taki sam. Podłączyłem i... nie chodzi. Szczerze mówiąc
zaczynam się mocno irytować. Objawy są następujące: Przełącznik posiada dwie
dioty (wejście 1 i wejście 2). Po załączeniu kabla od drukarki diody mrugają
na przemian. Przy próbie drukowania komp informuje o braku drukarki. Kable
pełne 25 pinowe.

CO JEST NIE TAK???????????

Pozdrawiam
Rafał