Re: kontroler Promise TX2

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 22:39:58 MET DST

On Sat, 27 Jul 2002 16:13:51 +0200, "Marek" <nul@_nospam_tenbit.pl>
wrote:

>Klasnie kupilem sobie taki kontroler do Barracudy 80 Gb, bo na hpt366 to
>tragedia chodzil dysk.

z etgo co wiem ta plyta powinna miec zainstalowany driver do
kontrolera HPT370 ( mowie w tm momencie o plycie BE6 II 2.0)

>Okazuje sie ze nie dziala mi on w trybie
>UDMA5 -sprawdzone testami, pracuje w trybie UDMA4.

pracuje, pracuje. jesli ta baracuda jest UDMA5 i podlaczyles ja
kablemi 80zylowym, to powinno smigac. co prawda nie wiem jak to jest w
XP.

>XP sam sobie instaluje sterownik do niego i na nim mam taki tryb, kiedy
>instaluje sterownik z dyskietki od karty, system podczas butowania sie
>zawiesza i zostaje czarny ekran..
>Coz to moze byc? jak uzyskac max z kontrolera?
>Mam plyte Abit BE6

tez mam te plyte i razem z nia ta karta rozpoznaje dyski jako UDMA5.
sciagnij najnowsze sterowniki z promisse do XP. albo dodaj sterowniki
w czasie instalacji systemu. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.