kontroler Promise TX2

Autor: Marek (nul_at__nospam_tenbit.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 16:13:51 MET DST

Klasnie kupilem sobie taki kontroler do Barracudy 80 Gb, bo na hpt366 to
tragedia chodzil dysk. Okazuje sie ze nie dziala mi on w trybie
UDMA5 -sprawdzone testami, pracuje w trybie UDMA4.
XP sam sobie instaluje sterownik do niego i na nim mam taki tryb, kiedy
instaluje sterownik z dyskietki od karty, system podczas butowania sie
zawiesza i zostaje czarny ekran..
Coz to moze byc? jak uzyskac max z kontrolera?
Mam plyte Abit BE6

Pozdrawiam
Marek