Re: monitor 19'' - glupia sprawa

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 22:52:48 MET DST

Użytkownik "Rufik" <rufik_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Moze sprobuj odswierzanie 85Hz - _slyszalem_ (takze chce kupic 19"-ke), ze
> producent sugeruje optymalna wartosc odswierzania dla danego trybu, np
> 1024x768_at_85Hz, gdzie monitor moze wyciagnac 100 czy 120Hz.

zgadza sie - sprawdzilem i mimo ze moge w 1024x768 dzialac w 120 hz to
producent w wszystkich trybach sugeruje 85.

> Z tego co widze, to przy monitorze 19" warto zainwestowac w Radka. Zajrzyj
> na www.benchmark.pl do testow klonow Radeona -> wychodzi na to, ze
najlepszy
> obraz daje Hercules Radeon 8500 DFX, podobno lepszy od oryginalnego ATI.

imo to sprawa dyskusyjna. Jakbym mial EIZO za 3700 to mialoby to moze
znaczenie wieksze ale chyba na typowych monitorach domowych nie powinno byc
roznic miedzy dwoma dobrymi markowymi kartami graficznymi.

> ps. Jaki to monitor? Planuje cos kupic i chyba to bedzie LG 915...

Viewsonic P90f - dalem 1530. Za tyle samo moglem miec LG 915. Parametry
podobne ale wybralem Viewsonic ze wzgledu na dobra opinie o ich produktach o
i srebro czarna obudowe - idealnie sie komponuje ze moja mysza i klawiatura
=].

Tym niemniej nie moze go polecic z czystym sumiemiem zanim nie wyjasnie tego
problemu z ostroscia.

--
lobo_at_space.pl
gg 1287117