Re: Karta graficzna (test) - doigrałem się ;-)

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Sat 27 Jul 2002 - 13:28:59 MET DST

"mikuch" <m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam> wrote:

 (...)
> ja nie mówię że MX400 jest o wiele lepsza od MX200 ale żeby była o
> tyle gorsza?
> jak mi ktoś wyjaśni dlaczego teoretycznie lepsza karta jest w
> rzeczywistości gorsza to ma u mnie piwo

 No tak... :

 W przypadku Durona zainstalowałeś VIA 4n1 ?

 Po kiego instalujesz prawie najnowsze detonatory skoro optymalna
 obsługa nVinii GeForce2MX skończyła się gdzieś na numerze 23.11 ?
 (już nie pamiętam gdzie to wyczytałem - ale na jakiejś stronie o
 detonatorach nVidii - przy tych wyższych numerkach wydajność jest
 bardzo nierówna, tzn niekoniecznie nowsze = szybsze...)

 Wejdź na stronę nVidii i poczytaj specyfikację układu MX200 i MX400
 Dowiesz się dlaczego pierwszy POWINIEN być mniej wydajny od drugiego..

 Jesteś na 100% pewny, że pierwsza karta to mx200 ?
 Nie idź za krzykiem marketingowym, że 64MB ram na karcie klasy
 GeForce2MX da niewiadomojakie przyspieszenie w 3D... to bajka...

 Kartę Procompa miałem i jej mankamentem jest żałośnie założony
 radiator na chipsecie. Jeśli zacznie Ci się wywalać w 3D to popraw
 chłodzenie (zdejmij radiator, zetrzyj tą kapkę czegoś co tam dali i
 równomiernie ale cieniutko rozprowadź jakąś dobrą pastę).

 Najlepiej byś zrobił jakbyś zakupił to co proponowała większość na
 grupie: GeForce2Ti - moim zdaniem to optymalny stosunek ceny do
 wydajności... Ale teraz to po fakcie więc się męcz... :P

 Pozdr.