Re: Jaka karta dzwiekowa ??

Autor: dns (devilns_at_go2.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 16:43:34 MET DST

Użytkownik "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości

> Polecam Audigy, choć pewnie mnie tu zakrzyczą, że Live rulez;)))
> Do Audigy dają demo (Gold Mine) gdzie są prezentowane różne efekty
dźwiękowe
> tak, jak brzmialyby na Live, i jak brzmią na Audigy (czyli z
wykorzystaniem
> funkcji modelowania dźwięku przez otoczenie) Fajne...
> Audigy ma też znacznie lepszy stosunek sygnalu do szumu (ponad 100 dB, o
ile
> pamiętam), ale to do wykorzystania tylko na naprawdę pierwszorzędnych
> głośnikach...

Jakas konkretna odpowiedz w koncu.Chodzi mi wlasnie o parametry,szumy
itp,jakosc dzwieku,a co do bajerow,to raczej mi nie potrzebne,kto tak na
prawde z nich korzysta. Slyszalem tez kiedys o kartach Turtle Beach,ale z
tego co pamietam byly bardzo drogie.
Czyli pozostaje Creative,nie tylko nie to,Audigy juz brzmi lepiej,ale czy
SoundBlaster to jedyne rozwiazanie??

Jakosc a nie bajery....