Re: skad sie biora bady?

Autor: Wasiuk (wasiuk_at_2com.pl)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 15:10:02 MET DST

> Tobie najwyraŸniej jakichœ podstaw brakuje :)

No to jak wyjasnisz fakt, ze ktos zamiast robic Start -> Zamknij -> Zamknšć,
poprostu wylacza przycisk sieciowy. A przy nastepnym uruchamianiu systemu
gdy zglasza sie scandisk (bo zglasza sie w tej sytuacji, chyba tego nie
zaprzeczysz) porostu go ignoruje. Po jakims czasie takiego postepowania
wlaczenie programu scandisk badz NortonDiskDoktor pojawiaja sie bad bloki B
badz na czarno zamalowane pola i moze mi powiesz ze te bad bloki powstaly z
powietrza... Przeciez to jest efekt wlasnie takiego postepowania!
Ja wiem ze mozna to naprawic format c:, ale dane sa cenniejsze i nie kazdy
chce formatowac, a bad blokow robi sie coraz wiecej

Wasiuk