Re: nagrywarka Teac czy Liteon ?

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 13:27:51 MET DST

Użytkownik "Paweł Walewski" <P.Walewski_at_wonlok.com.pl> napisał w wiadomości
> Na co się zdecydować Teac x 40 (bo chyba tylko takie są teraz dostępne)
> czy Liteon (x40 chociaz może być coś wolniejszego - te jeszcze są).
> Przede wszystkim chodzi mi o niezawodność. Czy z którąś z tych
> nagrywarek mieliście kłopoty? Z tego co wiem Liteon ma najlepszą
> korekcję, za to Teac pracuje bardziej komfortowo (korekcja też jest
> świetna). Jakie są Wasze odczucia jako użytkowników.

zaczne od cen:

NAGRYWARKA CD-RW LITEON LTR-48125W 48/12/48 BOX - 364.00
NAGRYWARKA CD-RW LITEON LTR-40125W 40/12/48 BOX - 248.56

NAGRYWARKA CD-RW TEAC W540E 40/12/48 IDE BOX - 349.00

jak widzisz dla ceny sa porownywalne dla wszystkich modeli
ale LiteOn w najnowszym modelu posiada juz wiele bajerow np. obsluge
moutrainera
czy tez zapis CAV
a Teac tego nie ma

jak chodzi o mozliwosci to LiteOn jest rewelacyjny
dostajesz na niego 2 lata gwarancji a co za tym idzie jak padnie musza
naprawic lub wymienic
na nowy

ja osobiscie kupilbym najnowszy model LiteOna
- swietna korekcja
- komfortowa praca
- wsparcie dla nowosci

nie sugerowalbym sie rowniez porownaniami typu teac to merc a liteon to
daewoo
bo to guzik prawda w przypadku LiteOnow
fakt, ze pierwsze modele byly przecietne ale od modelu 32 to urzadzenia z
gornej polki

--
Eathan
eathan_at_irc.pl