Re: nagrywarka Teac czy Liteon ?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 14:43:08 MET DST

Użytkownik "Eathan" <eathan_at_irc.pl> napisał w wiadomości

> jak chodzi o mozliwosci to LiteOn jest rewelacyjny
> dostajesz na niego 2 lata gwarancji a co za tym idzie jak padnie musza
> naprawic lub wymienic
> na nowy

Jak ktos lubi biegac po servisach i uzerac sie z ich obsluga i planuje
niedlugo znowu zmienic nagrywarke to jest to jakies rozwiazanie. :) Mialem
jednak wrazenie ze kolega, pytajacy o nagrywarke, napisal: "Przede wszystkim
chodzi mi o niezawodność", ale moze ja cos zle przeczytalem... :)

hehe... i tak sobie to tlumacz... :)

Pozdrawiam Yablon