nagrywarka Teac czy Liteon ?

Autor: Paweł Walewski (P.Walewski_at_wonlok.com.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 13:03:59 MET DST

Na co się zdecydować Teac x 40 (bo chyba tylko takie są teraz dostępne)
czy Liteon (x40 chociaz może być coś wolniejszego - te jeszcze są).
Przede wszystkim chodzi mi o niezawodność. Czy z którąś z tych
nagrywarek mieliście kłopoty? Z tego co wiem Liteon ma najlepszą
korekcję, za to Teac pracuje bardziej komfortowo (korekcja też jest
świetna). Jakie są Wasze odczucia jako użytkowników.

Pozdrawiam

Paweł