Re: LG FLAT795PLUS

Autor: Mar.K (mar.k_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 12:45:18 MET DST

Użytkownik "Tomek" <tzawierucha_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam szanownych grupowiczów
>
> Jakie macie opinie na temat tego monitora ( patrz temat) ?
> Warto go kupic?

Warto - zależy za ile.
Ja go kupiłem i jestem zadowolony - dobra jakość obrazu,
dość dużo ustawień geometrii obrazu, niezłe rozdzielczości i odświeżanie
Niestety nie ma OSD w wersji polskiej.

Tylko zastanów się czy warto PLUS (różnica jest tylko w hubie USB)
Żaden sygnał z monitora i do monitora nie jest przesyłany po USB
to jest tylko wygodne jak masz trudny dostęp do kompa, a często zmieniasz
wtyki USB
więc można zaoszczędzić parę złotych)
Chyba że się mylę, bo winda wykrywa go jako plusa.

Ogólnie jestem zadowolony ale hyba każdy FLATRON ma ugięcie na dolnej
krawędzi po prawej stronie (widać przy jasnym ekranie rozszerzonym aż do
krawędzi lub poza nią)

Mar.K