Jaka karta do starszej plyty

Autor: karolinka (karo85_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 12:37:21 MET DST

Hejka !
Mam taki mały problem.
Mam komputerek z celkiem900 na płycie Abita BH6 i w nim kartę graficzną
TNT-2 ktora powoli przestaje mi wystarczac :-(
Chcialabym wlozyc cos lepszego.
Marzy mi sie GF4 4200 ale chyba finansow nie styknie.
MozeGF3 Ti200 albo cos innego.
I tu zaczyna sie problem . Plyta obsluguje tylko AGPx1 i x2 a te karty
wymagaja wiecej.
Czy te karty pojda normalnie na tym AGP i nic nie pojdzie z dymem ( jakies
inne napiecia pobory mocy ??)
A jesli pojda to czy wydajnosc drastycznie nie spadnie ?
Moze nie warto ladowac tyle kaski w nowa karte zeby chodzila na cwierc
gwizdka i kupic cos innego ( GF 2 ?)
Nie chcialabym przeplacac za cos czego nie wykorzystam ale zalezy mi na
mozliwie jak najlepszej wydajnosci za niewygorowana kaske.

Karolinka :-)