Wyswietlanie na wielu monitorach jednoczesnie

Autor: Marcin Rymarek (mrymarek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 12:50:23 MET DST

Witam
Szukam informacji na temat wyswietlania na kilku monitorach obrazu z
komputera w taki sposob, ze np. na jednym z dziewieciu monitorow pojawia sie
1/9 pulpitu Windowsa, a obraz w ten sposob utworzony tworzy caly pulpit.
Interesuje mnie takze rozdzielczosc. Przylkadowo jeden monitor wyswietla
obraz z rozdzielczoscia 1024x768, to czy mozaika zlozona z dziewieciu
monitorow bedzie miec rozdzielczosc 3072x2304? Interesuja mnie rozwiazania
sprzetowe jak i programowe w Windows.

Pozdrawiam
Marcin Rymarek
Procom SYSTEM SA