original - Radeon 8500 BbA (ciężkie 8-] )

Autor: GrzeSio (ogorek_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 11:36:23 MET DST

Bede sobie skladac kompa, jeszcze nie zdecydowalem czy P4 2 GHz czy Athlona
2000+ ......
no i bardzo chcialbym kupić Radeona 8500 Build by ATI ( mam monitor 19";
glownie bede pracowal w 2D - grafika i takie tam no i czasami gierki).
Z tego co wiem to firma ATI nie sklada juz tych kart i tylko pozostaly
jakies niedobitki w magazynach. Jestem swiadom tego, ze karta kosztuje
1100 - 1200 zl i ze scisnietym sercem kupilbym tylko oryginal - takie to juz
moje zboczenie, ale:
- czy sa jakies przeciwwskazania (płyta,chipset czy cos takiego) z czyms sie
ta karta gryzie :-)
- przy zakupie na co zwrocic uwage
- jaką mam gwarancje, ze karta R8,5K nie jest klonem
(np. ta w www.komputronik.pl wszystko pieknie ladnie, parametry ok no i moze
sie czepiam ale dlaczego pudelko nie jest oryginalne tylko jakies tam, nie
chodzi mi o to pudelko ale nie chce sobie dac wcisnac za 1200zl jakiegos
klona za jakies 700zl)

to narazie tyle co chciałbym wiedziec

Z G
           dzieki