Re: original - Radeon 8500 BbA (ciężkie 8-] )

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 11:45:10 MET DST

> - czy sa jakies przeciwwskazania (płyta,chipset czy cos takiego) z czyms
sie
> ta karta gryzie :-)

Hmm , że tego co się dowiedzziałem to ważny jest aby był dobry zasilacz (nie
chodzi o moc ale o to aby podawał 3.3V a nie jak to w np. Codegenach 3.06V
...)

> - przy zakupie na co zwrocic uwage
> - jaką mam gwarancje, ze karta R8,5K nie jest klonem

Jesli kupisz oryginalnego ATI to napewno poznasz po kartoniku , po wyglądzie
, po taktowaniu 275/550 , po tym że działają stery do "Build by ATI" , po
dłużej gwarancji ...

jw.

Spoko :-)

--