Re: original - Radeon 8500 BbA (ciężkie 8-] )

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 04 Jul 2002 - 10:03:14 MET DST

> - czy sa jakies przeciwwskazania (płyta,chipset czy cos takiego) z czyms
sie
> ta karta gryzie :-)

Raczej nie.

> - jaką mam gwarancje, ze karta R8,5K nie jest klonem
> (np. ta w www.komputronik.pl wszystko pieknie ladnie, parametry ok no i
moze
> sie czepiam ale dlaczego pudelko nie jest oryginalne tylko jakies tam, nie
> chodzi mi o to pudelko ale nie chce sobie dac wcisnac za 1200zl jakiegos
> klona za jakies 700zl)

Poza pudełkiem, kabelkami, przejściówką DVI-D-sub, płytą ze sterownikami (z
numerem seryjnym po prawej stronie) i papierową instrukcją oryginalny Radek
8500 by ATI powinien mieć na laminacie naniesione logo ATI, a na brzegu
napis '(c)2001 ATI TECHNOLOGIES INC.'

Piszę to wszystko, bo gadałem na giełdzie z ludźmi twierdzącymi, że widzieli
podróbki - takie same pudełko i jego zawartość, ale na laminacie nie było
szczegółów, które podałem wyżej.

> Ps. Czy da sie mnie jeszcze wyleczyc?

Raczej nie. I dobrze :-)

Pozdrawiam,