Re: Upgrade compa

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 09:38:25 MET DST

GLide napisał(a) w wiadomości: ...

>Przerobka to IMHO zbyt ryzykowna sprawa, a PowerLeap jest zbyt drogi
>aby sie oplacalo.
>Instalacja natomista celera 800-1000Mhz jesli to mozliwe dalaby doby
>wyni przy niskiej cenie.

>Przerobka to IMHO zbyt ryzykowna sprawa, a PowerLeap jest zbyt drogi
>aby sie oplacalo.
>Instalacja natomista celera 800-1000Mhz jesli to mozliwe dalaby doby
>wyni przy niskiej cenie.

>Glide

Co prawda kasa niesmierdze, ale nie musze tego zrobic teraz juz od razu.
Moge troche poczekac, dozbierac kasiorki. Chce to tylko zrobic porzadnie,
tak by w przyszlosci juz np. obywac sie bez wymiany plyty glownej (teraz to
jeszcze mnie stac, ale w dalszej perspektywie jest kupno mieszkania, to
wtedy bedzie krucho z forsa w ogole) i moc zmieniac np. tylko procka.
Dlatego tak wazne jest, by byla to plyta tzw. rozwojowa. Wiecei, raz a
porzadnie.

Zalek