Re: Jupiter KYRO II

Autor: Lechu (lechn_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 09:32:16 MET DST

Dzieki za garsc informacji. Znowu jestem o troche madrzejszy :-)
I moze rzeczywiscie sprobuje testow na innym programie niz 3dMark. Planuje
zmienic procesor i ciekwa jestem wynikow. A co do bug-ow w grach to niestety
zdarzylo mi sie to w dwoch i to takich w ktore gra moj syn: Monster Truck
Madness - daje sie tylko uruchomic w trybie softwareowego renderingu oraz
Hugo - Tajemnicza Wyspa - hugokopter drga w pionie podczas latania, granie
jest prawie niemozliwe. Bez wzgledu na rodzaj i ustawienia sterownikow nie
moge poprawnie uruchomic tych gier. No coz, moze tak musi byc z powodu
krolowania nVidii i pisania pod nia aplikacji.
Pozdrawiam
Lechu