Re: Przejsciowka S-Video --> Chinch

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 09:24:02 MET DST

splvr wrote:
[]
> Sam szukam przejsciowki, tylko z "dina" na euro i w odroznieniu do Twojej, ja
> trudniej dostac.
nie wiem, skąd piszesz, w Szczecinie dostałem bez problemu. Tyle, że...
nie działa ;-) Tzn, przejście z ATI Radeon 7500 (wyjście S-Video) do TV na
Eurozłącze - nie działa, a jak połącze przez standardowy
kabelek-przejściówkę dostarczaną z ATI (S-Video - Chinch), kabel Chinch,
złączka Chinch - Eurozłącze, to działa. Nie wiem ki diabeł.

BTW, kabel S-Video - Eurozłącze kupiłem w komisie komputerowym, ale
podobno najlepiej pytać w sklepach ze sprzętem Audio/Video; takich kabli
używa się też do podłączania kamer...

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***