Re: Przejsciowka S-Video --> Chinch

Autor: splvr (dgim_at_box43.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 21:53:14 MET DST

"Marcin" <marcin_kram_at_wp.pl> wrote in news:afsvnf$1rt$1_at_news.tpi.pl:

> Witam!
>
> Jak podlaczyc karte VooDoo3 3000 (S-Video) z telewizorem (Chinch)?
> Kolega mowil, ze takie przejsciowki nie istnieja :(
>
> Pozdrawiam,
> Marcin

Jezli chodzi Ci o mala piatke (bodajze "din" czy jak mu tam) to oczywiscie, ze
istnieja przejsciowki. Jak jestes z Warszawy to przejdz sie na wolumen, a na pewno
znajdziesz, jak z innego miasta to do jakiegos sklepu z tego typu czesciami (na
bazarze obok mnie widzialem takie przejsciowki).
Sam szukam przejsciowki, tylko z "dina" na euro i w odroznieniu do Twojej, ja
trudniej dostac.