Re: Przejsciowka S-Video --> Chinch

Autor: splvr (dgim_at_box43.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 13:46:37 MET DST

"Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> wrote in

> splvr wrote:
> []
> nie wiem, skąd piszesz, w Szczecinie dostalem bez problemu. Tyle,
> ze... nie dziala ;-) Tzn, przejście z ATI Radeon 7500 (wyjście
> S-Video) do TV na Eurozlącze - nie dziala, a jak polącze przez
> standardowy kabelek-przejściówke dostarczaną z ATI (S-Video - Chinch),
> kabel Chinch, zlączka Chinch - Eurozlącze, to dziala. Nie wiem ki
> diabel.
>
> BTW, kabel S-Video - Eurozlącze kupilem w komisie komputerowym, ale
> podobno najlepiej pytac w sklepach ze sprzetem Audio/Video; takich
> [...]

Z Warszawy jestem. Coz bede musial sie na ten wolumen przejechac, albo na gielde.
Widzisz ja w moim MSI GeForc'ie 2 MX 400 VIVO dostalem tylko kabelek S-Video - S-
Video, pytalem sie w kilku sklepach z tego typu rzeczami i dupa, raz byla, ale jak
pojechalem z kasa to juz oczywiscie zabraklo.