Blue screeny !!! Problem ze stabilnoscia Karty Grafiki ! POMOCY !! - dlugie

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 09:02:54 MET DST

Witam Wszystkich !
Mam Bardzo duzy problem ze stabilnoscia komputera a raczej karty grafiki pod
Windows XP, dzieje sie tak od niedawna i nie jestem w stanie sobie
przypomniec kiedy i w jakim momencie to sie zaczelo tak aby okreslic
przyczyne, czy w tamtym czasie cos zmienialem w komputerze. Na poczatku
mialem karte MSI GF2 MX 400 po pewnym czasie zaczely pojawiac sie
problemy,dzis doszedlem do wniosku ze to moglo sie stac po zmianie
detonatorow na nowsze (27.70) wczesniej mialem 23.10, lub po zmianie
ustawien w BIOS karty ale zrobilem tak jak bylo wczesniej i nadal mam
bluscreeny z komunikatem o bledzie. Po uruchomieniu 3Dmarka lub operacjach
dyskowych mam po pewnym czasie bluscreen. Zmienilem karte graficzna na
Prolink Geforce 2 Ti Ultra z TV-Out i uzylem detonatorow 28.9 niby wszystko
bylo ok ale po pewnym czasie za ktoryms razem po chyba 3 udanym tescie
3Dmarka pojawily sie komunikaty o bledach czyt. "bluescreen". Moze ktos mi
pomoze bo ja nie potrafie sobie z tym poradzic!nie wiem co sie dzieje i
ktory z elementow komputera powoduje blad.. nie stac mnie na wymienianie
poszczegolnych elementow droga experymentow.

Podaje tresc przepisana z blekitnego ekranu monitora

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+

A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage
to your computer.

The problem seems to be caused by the following file: nv4_disp

If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your
computer. If this screen appears again, follow

The device driver got stuck in an infinite loop. This usually indicates
problem with the device itself or with the device driver programing the
hardware incorrectly.

Please check with your hardware device vendor for any driver updates.

Technical information:
xxx STOP: 0x000000EA (0x8135c020, 0x814ED9A8, 0x81503690, 0x00000001)

nv4_disp
Beginning dump of physical memory
Physical memory dump complete.
Contact your system administrator or technical support group for further
assistance.
+++++++

ps. kolega powiedzial ze to moze byc wina drivera (detonatora) byc moze ma
racje, zainstalowalem te przeznaczone dla Windows XP ale nie mialem
wczesniej stycznosci z kartami NVIDIA i moze takie przypadki sie zdazaja.
Bede Bardzo Wdzieczny za pomoc i rozwiazanie problemu.