Re: SWAP w RAMie

Autor: Bartosz_H (bartosz_h_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 09:09:05 MET DST

Użytkownik "silvio manuel" <silvio_manuel_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:afu75h$9ud$1_at_news.tpi.pl...
> Czy jest jakiś sposób na stałe umieszczenie pliku wymiany w pamięci RAM ?
> takim przypadku komputer dostałby niezłego kopa wydajności. Mój pecet ma
512
> MB DDR RAM i chętnie połowę przeznaczyłbym na obsługę SWAPu. Jak to zrobić
?

ale po co? wylacz w ogole pamiec wirtualna, wtedy dostaniesz wzrost
wydajnosci, chyba ze uzywasz pamieciozernych programow, ktore tedy nie pojda
(np. corel przy obrobce wiekszych obrazow)
pozdrawiam