Re: SWAP w RAMie

Autor: bb (sicil_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 03 Jul 2002 - 09:07:42 MET DST

> Czy jest jakiś sposób na stałe umieszczenie pliku wymiany w pamięci RAM ? W
> takim przypadku komputer dostałby niezłego kopa wydajności. Mój pecet ma 512
> MB DDR RAM i chętnie połowę przeznaczyłbym na obsługę SWAPu. Jak to zrobić ?

Albo jesteś totalnym lamerem albo używasz jakiegoś kobylastego softu
(jakiego?).

Normalny Windowz np.2k przy 512MB RAMu prawie nie potrzebuje swapu.
Prawie,bo ten badziew jest tak skonstuowany że pomimo tego że ma 90% free RAMu
to domaga się SWAPu i u mnie musiałem ustawić mu plik wymiany na 32MB:).