Re: Jak uwalić HDD !!

Autor: Malrboro (_at_poczta.bydg.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 23:29:42 MET DST

ciach......
> Jednak teraz mogę stwierdzić, że Firma IBM to jest dno!!
> Pozdrawiam Mecenas

Wszystkim serdeczne dzięki coś na pewno wybiorę z Waszych propozycji.
Najprawdopodobniej bedzie to numer z zapalniczką. O efektach poinformuję
wszystkich zainteresowanych.
A jeszcze jedno, kolega Cooger polecił mi program IBM Drive Fitness Test.
Owszem jest świetny ale to powinni zrobić w serwisie bo jak zaniosę wydruk
to powiedzą, że tekst można spreparować. Zapuściłem ten program i oczywiście
okazało się że dysk jest OK a za chwilę znowu padł.
 Więc pomysł z zapalniczką jest chyba najlepszy bo mechaniczne traktowanie
tego złomu jest raczej ryzykowne( mogą zostać ślady ), również podwyższone
napięcie może doprowadzić do popękania scalaków.
Jeszcze raz dzięki.
Pozdrawiam. Mecenas