Re: komp do 1000zl ????

Autor: macready (ikar_at_dami.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 23:51:39 MET DST

Użytkownik "sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> jaka karta najlepiej odtwarza obraz na TV (z TV out). I zeby nie bylo z
tym
> problemow w ogladaniu divx na normalnym tv?

ATI??? Mimo wszystko, ze wzgledu na wydajnosc (za te pieniadze)
sugerowalbym GForce'a.
Mialem 2 karty Leadtek'a 2pro i 2ti oraz Gainward'a (gf3) i obraz wysylany
na TV, przy uzyciu TVTool'a byl jak dla mnie satysfakcjonujacy, nie
zauwazylem zaklocen, paskow, obraz byl ostry, kolorki niezle, dlugosc kabla
polaczeniowego to jakies 4m(svhs do wejscia svhs w tv) i 8m (svideo do
magnetowidu dalej koncentryk do wejscia antenowego w tv). Nie wiem jak to
jest w tanszych kartach ftakich firm jak Prolink czy Pine (tej bym unikal
jak ognia). Wedlug mnie duzo zalezy tez od telewizora (100hz?, producent).

Mac