Re: Jaki modem?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 17:43:53 MET DST

On Tue, 2 Jul 2002 08:05:41 +0200, "Mar.K" <mar.k_at_interia.pl> wrote:

>ale znajoma dała mi do shandlowania
>MICROCOMa na kości LUCENT
>(z homologacją - ale to nie ma znaczenia)
>(Nowy kosztuje 140-160 zł)
>NIGDY NIE MIAŁA KŁOPOTÓW,
>Modem łączył się zawsze z troszke mniejszą prędkością,
>Np DIABLO - 48k a MICROCOM - 42k
>ale za to szło wszystko bez zacięć.

Rowniez milem Microcoma (Deskporte Intrnal/L) i bardzo go sobie
chwalilem. Laczyl sie bez problemu zawsze na 48k (kumpel pietro wyzej
mial Spryta i mino, ze jego laczyl sie czesto na 53k to bym sie nie
zamienil. Dlaczego? Bo moj sie nie rzlacza, a jego tak.

Wczesniej mialem Zooma (rowniez na Lucencie) ale _niestety_ bylem
zmuszony do pozbycia sie go - za nic w swiecie nie chcial mi wtedy
dzialac zestaw Zoom, Bh6 1.1, Hercules Prophet 2MX. (Na BE6 II bylo ok
a u mnie nie dalo sie zainstalowac grafiki - juz bios wyswietlal ze
karta ma 8MB pamieci :-). Po zamianie na Microcoma wszystko bylo ok,
rowniez parametry polaczen byly porownywalne.

Pozdrawiam
Glide

--
Glide