Re: Jaki modem?

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Tue 02 Jul 2002 - 12:40:30 MET DST

Użytkownik "Mar.K" <mar.k_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Miałem PENTAGRAM DIABLO

> ale znajoma dała mi do shandlowania
> MICROCOMa na kości LUCENT
> (z homologacją - ale to nie ma znaczenia)

?????
Polecam przegrać proces z tpsa - tak jak moi starzy parę lat temu.
Diablo nie ma homologacji? Sprzedawca mnie zapewniał, że ma. A już parę rzeczy
u niego kupowałem i nigdy mi szajsu nie wciskał?

> Modem łączył się zawsze z troszke mniejszą prędkością,
> Np DIABLO - 48k a MICROCOM - 42k
> ale za to szło wszystko bez zacięć.

A czy prdkość połącznia modemów o takim samym maksymalnym transsferze (zakładam
56000 b/s) nie zależy od jakości łącza telefonicznego i tłoku?

Ja przez tpsa moim diablem łącze się najczęściej (~90% przypadków) z prędkością
50667 b/s czasami cztderdzieści ileś (nie pamiętam dokładnie), b. rzadko 33600.
Ale wtedy zazwyczaj się rozłączam i ponownie wybieram dial-up i w większośći
przypadków mam 50667.

Za to moja siostra w innym mieście mając modem 33600 _zawsze_ łączyła się tylko
z 9600 b/s. Łącze od tpsa ovkoz.

Zatem jak to jest, od czego zależy ten rzeczywisty transfer?

PZDRW
GL12d4,