Re: Dylemat rozbudowy PC

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 17:55:51 MET DST

Użytkownik <mortel_at_poczta.onet.pl> napisał:
: Mam do was poważne pytanie ... doradźcie mi w co najlepiej
: się wyposażyc ..
: mam płytę vtecha z gniazdem na procesor socketowy i
(...)
po pierwsze poszukac na stronie producenta jaki max procesor obsluguje
plyta. w sumie cos mi nie pasuje, bo piszesz o socketowym gniezdzie i
celeronie 300, ktory afaik byl slotowy... ale coz... jezeli to jest
slotowy, tak, jak mi sie wydaje, i da sie ustawic odpowiednie napiecie, to
imho najwiekszy celeron, jaki da sie wlozyc+przejsciowka, ale najpierw
rozszerzyc ram do 256, a bedzie komfort. do pisania i programowania
wystarczy.

--
[pozdrawia pE.]