Re: Test LCD

Autor: Paweł Niewiadomski (niewiado_at_bg.am.lodz.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 15:33:33 MET DST

mariuszk_at_skrzynka.pl (berer) wrote in
<ERiT8.84488$IR.1189404_at_news.chello.at>:

>Jestem na kupnie LCD i przy zakupie chcialbym byc pewien ,ze matryca nie
>ma "zlych" pixeli.Jakim programem moglbym to sprawdzic,a jezeli tylko
>oczami to jakie tlo mam ustawic i jak to testowac w sklepie.Dzieki za
>odpowiedz.

Ja zrobilem to w nastepujacy sposob. W edytorze (np. notatnik) wpisujesz kod html
oznaczajacy pusta biala strone:
Zapisujesz jako biala.htm
To samo, tylko zamiast "white" wpisujesz "black", zapisujesz jako czarna.htm.
Obydwa pliki zgrywasz na dyskietke.
Nastepnie odpalasz na kompie w sklepie internet explorera, uruchamiasz tryb
pelnoekranowy (F11), wlaczasz autoukrywanie paska narz?dzi (prawym klawiszem na
pasku narz?dzi i w menu podrecznym wybierasz "Autoukrywanie") i przy pomocy Ctrl-o
wczytujesz swoje pliki: biala.htm, a potem czarna.htm. Nastepnie uwaznie patrzysz,
czy na bialej stronie nie ma czarnych pikseli i odwrotnie.
Pozdrawiam,
Pawe?