Re: Upgrade compa

Autor: j23 (wiesiek_at_supra.com.pl)
Data: Mon 01 Jul 2002 - 16:57:28 MET DST

Użytkownik "Zalek" <ltk_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> karta graficzna (stare voodo + karta 4MB 2D) - w swoim czasie tez
wymienie,
> ale ciutke pozniej, bo w gierki 3D grywam rzadko
> no i caly problem sprowadza sie do wymiany procka (celek 333) oraz plyty -
> chyba jakis noname (chipset 440BX, max procek to 450 MHz - w\to wszystko,
co
> mozna wycyztac z manuala). Ile za takie truchlo mozna teraz dostac na
> gieldzie?
> Co, wedlug Was powinienem sobie zamontowac? Czy celeron o zegarze 1000
> wystarczy (a moze cit mniejszy tez jest sensowny?)?

Radziłbym raczej AMD np. Duron 950MHz, lub wyższy

> I jaka plyte pod ten (lub inny, proponowany) procek, by byla jaks
> taka rozwojowa (tzn. mozna by bylo podkrecac czestotliwosci szyny i takie
> tam, ale sie nie znam

Proponowałbym ECS VTA3 v.2.0 lub v. 3.0 (od wersji 2.0 akceptuje Athlony XP,
od wersji 3.0 pamięci DDR333)

> No i chcialbym
> sie zmiescic (tylko sie nie smiac) w max. 600-700 (czy to wogole
mozliwe?).

- płyta ECS VTA3 v.2.0 - ok. 280 zł
- procesor Duron 1000 GHz - ok. 220 zł
- pamięć 256 DDR - ok. 200 zł

> Jak bedzie trzeba, to nie pogardze jakimis uzywanymi czesciami.

Jak widać nie trzeba w 700 zł można się zmieścić z nowymi częściami.