Nie zbyt mądre pytanie...

Autor: Paweł Lopko (lopko_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 20:11:41 MET DST

Witam!

Mam troszeczkę głupie pytanie, ale chciałbym je zadać. Otóż podziwiam
naprawdę Waszą wiedzę. Ja także chciałbym umieć tyle co i Wy. Co mam zrobić?
Na sprzęcie komputerowym znam się tylko troszeczkę. Jak Wy to robicie, że
bardzo dużo wiecie. Może ktoś by mi polecił jakąś książkę, w której wiele
się dowiem... Jak Wy doszliście do takiej ogromnej wiedzy? Pomóżcie, mnie to
bardzo interesuje...

Pozdrawiam i przepraszam
Paweł Lopko
lopko_at_poczta.onet.pl