Re: Czy Samsung robi dobre nagrywarki

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Wed 29 May 2002 - 20:14:58 MET DST

"/\\rkhan" <arkhan_at_2com.pl>, wrote in news:ad2e2b$2s8$1_at_news.tpi.pl:

> Żeby wszystko było jasne: ja patrzę z perspektywy zastosowań
> (pół-)profesjonalnych.

No to raczej chybionym pomyslem bylo by do tego kupowac monitory "dla
ludu" :)

> - brak płaskiego ekranu, więc już z definicji zniekształcenia obrazu.

Mi np to wcale by nie przeszkadzalo w ogladaniu filmow i graniu :)

> - brak czystych i żywych kolorów

W porownaniu do? Prosze o przyklad z tejsamej strefy cenowej :)

> - ostrość obrazu pozostawia wiele do życzenia

W jakich rozdzielczoscia i na jakich kartach graficznych + j.w. :)

> - kłopoty z jednolitą jasnością całego ekranu

jakos nigdy tego nie zauwazylem, predzej bym sie przyczepil do cienia
drutow od maskownicy na jasnym tle :)

> - przeciętna trwałość i żywotność kineskopu

He?

> - stosunkowo niewielkie wady geometrii na brzegach ekranu

IMO to bardzo duza zaleta.

> - duża dostępność na rynku

I tak nie wiem dlaczego ludzie kupuja czesciej LG :\

> Samsunga można kupić do domu,

No bo z taka mysla jest przedewszystkim produkowany :)

> ale do poważnych zastosowań, szczególnie związanych z szeroko pojętą
> obróbką grafiki, zwyczajnie się nie nadaje.

a) nie interesuje sie zbytnio monitorami do powaznieszych zastosowan ale
pewnie samsung ma modele do tego przeznaczone a ty paotrzysz na wszystko
globalnie :)

b) do powaznieszych zastoswan kupuje sie Eizo ale IIyame z gornej polki :)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!