Re: Nie zbyt m±dre pytanie...

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 21:07:28 MET DST

"Pawe³ Lopko" <lopko_at_poczta.onet.pl> napisa³(a):

>Mam troszeczkê g³upie pytanie,

Raczej niecodzienne :-)

>ale chcia³bym je zadaæ. Otó¿ podziwiam
>naprawdê Wasz± wiedzê. Ja tak¿e chcia³bym umieæ tyle co i Wy. Co mam zrobiæ?
>Na sprzêcie komputerowym znam siê tylko troszeczkê. Jak Wy to robicie, ¿e
>bardzo du¿o wiecie. Mo¿e kto¶ by mi poleci³ jak±¶ ksi±¿kê, w której wiele
>siê dowiem...

Z ksiazki to mozesz sie nalykac wiedzy teoretycznej, ktora tylko w niewielkim
stopniu moze Ci pomoc w rozwiazywaniu problemow. Na to potrzeba po prostu
doswiadczenia. Rozwoj informatyzacji jest na tyle dynamiczny, ze musisz ciagle
sledzic zmiany, zeby nie wypasc z obiegu. To nie jest tak, ze raz sie nauczysz i
masz spokoj.

Jesli interesuje Cie temat sprzetu (a chyba tak, skoro wlasnie na te grupe napisales)
i masz swobodny dostep do internetu, to zainteresuj sie wlasciwymi stronami www,
jak Twoje zainteresowanie jest naprawde glebokie i nie slomiane, to moze jakies
studia ?

Andy