Re: Czy Samsung robi dobre nagrywarki

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 09:19:32 MET DST

> Dalczego?

Żeby wszystko było jasne: ja patrzę z perspektywy zastosowań
(pół-)profesjonalnych.
Nie chce mi się rozpisywać, więc będzie w telegraficznym skrócie:

WADY:
- brak płaskiego ekranu, więc już z definicji zniekształcenia obrazu.
- brak czystych i żywych kolorów
- ostrość obrazu pozostawia wiele do życzenia
- kłopoty z jednolitą jasnością całego ekranu
- przeciętna trwałość i żywotność kineskopu

ZALETY:
- dobre parametry techniczne (np. pasmo wideo, odświeżanie w zalecanej
rozdziałce).
- stosunkowo niewielkie wady geometrii na brzegach ekranu
- cena
- duża dostępność na rynku

To tyle.
Samsunga można kupić do domu, ale do poważnych zastosowań,
szczególnie związanych z szeroko pojętą obróbką grafiki, zwyczajnie się nie
nadaje.

Arkhan.