Re: Monitor: brać LG-795FT czy NEC-FE700+

Autor: Robert G (robert003_at_go2.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 17:01:15 MET DST

Kolega kupił półtora roku temu LG 17' Flatron .
Niestety dzis obraz na tym monitorze jest tak kiepski ze nie mozna go
porownac z zadnym innym monitorem.
Prawda jest ze pompowania na nim nie ma ale za to przy zmianie obrazu z
ciemnego na jasny traci na chwile ostrosc, malo tego,
w rogach ekranu wszystko w porzadku, za to na srodku pokawila sie okragla
"plama nieostrosci". Wszystko co znajduje sie w tym okregu jest nieostre
(brrr) nie wiem jak on sobie z tym radzi bo to strasznie meczy oczy a
pozatym denerwuje ..litery sa zamazane jakby ktos posmarowal szybe
kineskopu kremem nivea.
Widac trafil mu sie wyjatkowo felerny egzemplarz :(((

Ja niedawno tez zmienialem monitor z 15 na 19 i zastanawialem sie nad LG.
Wybrałem NEC'a i ciesze sie ze tak zrobilem.

Pozdrawiam
Robert