Re: Obudowy MODE COM

Autor: fit (fit_at_astercity.net)
Data: Wed 29 May 2002 - 17:06:28 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości
> zdecydowanie. Chieftec-i - oprócz świetnie zaplanowanego i wykończonego
> wnętrza - mają doskonałe (niezawodne i bezgłośne) zasilacze. Zasilacze
> Enlight to również pierwsza klasa.
hm - polemizowałbym.... zwłaszacza z tą bezgłośnością
Enlight jest przereklamowany na grupie... 2 zasilacze spaliły mi się (hyhyh
1 TCH mi wymieniło ale teraz juz nie ma TCH...)
chieftec jest OK ale drogi
Modecom ma wporzo zasilacz ale podobnie jak u ENlighta słychać
przetwornicę... (to jak sie puści wiatrak na 1000rpm)
w sumie mi najbardziej pasowałby FeelV (modecom) z zasilaczem Chiefteca
a.