Re: Monitor: brać LG-795FT czy NEC-FE700+

Autor: Henry\(k\) (tnij_to_henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 21:05:17 MET DST

Użytkownik "Robert G" <robert003_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Kolega kupił półtora roku temu LG 17' Flatron .
> Niestety dzis obraz na tym monitorze jest tak kiepski ze nie mozna go
> porownac z zadnym innym monitorem.

W robocie stoi Flatron ale 775FT. Po niecałym roku powypalał się luminofor
od okienek programu zarządzającego (włączony 24h/dobę) a o pracy powyżej
1024x768 można pomażyć (nieostry sukinkot jak diabli na obrzeżach ekranu).
Obok stoją trzyletnie Siemensy 17' jeszcze z okrągłym kinolem i nic im nie
jest. W końcu musiałem tego LG podmienić z Siemensem bo soft musiał być
odpalony w 1280x1024. Siemensik piknie działa wprawdzie w 70Hz ale
praktycznie brak migotania i ostry jak diabli.
Myślałem z tym LG, że słaby model i może się taki trafił a na grupie wszyscy
co kupili 795FT tak go chwalą więc dlatego rozważałem kupno LG, ale chyba
jednak poszukam czegoś innego.

> Ja niedawno tez zmienialem monitor z 15 na 19 i zastanawialem sie nad LG.
> Wybrałem NEC'a i ciesze sie ze tak zrobilem.

Jak jest z obrazem? Tzn. wiem, że ostry jak brzytwa, kolorowy i mało co
dorasta mu do pięt :-)), ale jak jest z pompowaniem? I jaki model kupiłeś?

> Pozdrawiam
> Robert

Też pozdrawiam.

Henry(k)