Re: Obudowy MODE COM

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Wed 29 May 2002 - 13:04:15 MET DST

Henry(k) wrote:
> Właśnie oglądam je sobie na stronie TPC http://www.tpc.pl/
> Warte są swojej ceny?

Nie maja najladniejszej IMO - Prostation. Poogladaj bezposrednio na
www.modecom.com.pl

> Jak z jakością zasilacza, wykonania i ilością miejsca w środku?

Nie narzekam. Mam troche gratow w srodku swojej Prostation i dzieki bogu
wszystko biega na pelnych obrotach bez zgrzytow. Miejsca jest kuuupa,
wykonanie solidne. Wedlug mnie warta ceny.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/