Re: Obudowy MODE COM

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 13:20:34 MET DST

Użytkownik "towarzysz Vader" <vader_at_nospam.regionalna.net> napisał w
wiadomości news:3CF4B5AF.8040100_at_nospam.regionalna.net...

> Nie maja najladniejszej IMO - Prostation. Poogladaj bezposrednio na
> www.modecom.com.pl

> Nie narzekam. Mam troche gratow w srodku swojej Prostation i dzieki bogu
> wszystko biega na pelnych obrotach bez zgrzytow. Miejsca jest kuuupa,
> wykonanie solidne. Wedlug mnie warta ceny.

Popieram towarzysza Vadera. Mam Pro Station 2002, cicha, zimna, dużo
miejsca, zero problemów. Jak patrzę po postach, to bardziej chwalą Enlighty,
ja miałem taką i taką, wybrałem ModeCom.
pozdro
sprocket