Re: czy warto kupić napęd combo LG ?

Autor: Doman (DomansMail_at_Poczta.Gazeta.Pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 13:14:45 MET DST

Użytkownik <daoc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| witam,
|
| zamierzam sprawić sobie jakąś nagrywarkę w rozsądnej cenie i zastanawiam
się
| czy może warto zainwestować w napęd combo firmy LG- miałbym nagrywarkę i
| jednocześnie dvd. Zastosowanie typowo domowe - kilkanaście płytek
miesięcznie.

| Czy ktoś posiada takie cudeńko i może coś na ten temat powiedzieć?
|
| będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje,
|
| daniel

Doslownie 5 dni temu mialem ten sam problem. Chcialem kupic tego combosa
LG. Jednak jedna rzecz mnie zniechecila - nie moglem kopiowac plytek "w
locie"(bez zapisu na dysk) jesli maialbym combo to musial bylm najpierw na
dysk zrzucic plytke potem zmienic plytki i dopiero nagrac. Wiec dolorzylem
troche kasy - 225 zl(ten combo to kosztuje 360 zl i ma 8x/12x/8x/32x) i
kupilem:
- LG DVD 16x/48x(OEM) za 215 zl
- LG CD-RW 32x/10x/40x(OEM) za 370 zl
Razem dalem 585 zl za ten komplet. Czy sie oplacalo ? Pewnie ! Nie dosc ze
wieksze predkosci(i to o wiele) to jeszcze moge w ~4 min plytke przegrac.
Na obydwa napedy jest 2 roczna gwarancja producenta. Pozdro, Doman.