Odp: Kabelek do dysku 2.5" w desktopie...

Autor: de Scurvy (descurvy_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 10:44:22 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:ad10f6.3vvfiah.1_at_poczta.onet.pl...
> Witajcie,
> Chciałbym tymczasowo podłączyć w typowym pececie
> dysk twardy od laptopa, taki 2.5"... również IDE.
> Znalazłem w szufladzie przejściówkę w postaci
> taśmy, która ma z jednej strony "normalne" złącze
> 40pin a z drugiej ma złącze pasujące do dysku...
> Niepokoi mnie tylko brak złącza zasilającego
> i chciałbym zapytać Was o radę zanim dysk podłączę.
> Czy to możliwe że ta przejściówka bierze zasilanie
> dysku z któregoś z 40-pinów desktopowego IDE ?

Obiecałem, że Ci nie będę odpowiadał, ale na wegetarianiźmie - tutaj mogę.
Dyski 2,5" mają piny zasilania w ty samym szeregu co piny do transmisji dany
ch,
są to 4 skrajne piny (o ile dobrze pamiętam, przy czym nie pamiętam z której
strony).
Taśma 3,5 calowa nie daje zasilania.
Być może można kupić jakieś przejściówki, które mają od razu podpięcie do
standardowych kabelków zasilających wychodzących z zasilacza.
Jeśli nie, to musisz pokombinować.

--
de Scurvy