Kabelek do dysku 2.5" w desktopie...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 29 May 2002 - 05:31:02 MET DST

Witajcie,
Chciałbym tymczasowo podłączyć w typowym pececie
dysk twardy od laptopa, taki 2.5"... również IDE.
Znalazłem w szufladzie przejściówkę w postaci
taśmy, która ma z jednej strony "normalne" złącze
40pin a z drugiej ma złącze pasujące do dysku...
Niepokoi mnie tylko brak złącza zasilającego
i chciałbym zapytać Was o radę zanim dysk podłączę.
Czy to możliwe że ta przejściówka bierze zasilanie
dysku z któregoś z 40-pinów desktopowego IDE ?