Re: VIA KT133A czy AMD 761? (do Athlona XP)

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 11:49:34 MET DST

Użytkownik "Jarek J" <jarek.j_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam!
> Który z ww. chipsetów będzie stabilniejszy? I jak radzi sobie VIA KT133A z
> Athlonem XP?
> Chodzi o zbudowanie taniego kompa, a najbardziej zależy mi na stabilności.
> Pytam, bo płyty z ww. chipsetami są porównywalne cenowo (ok. 300 zł).
> PS. Co sądzicie o płycie GIGABYTE GA-7DX Plus? (AMD 761)

Gdybys byl zainteresowany to mam na zbyciu Asusa A7V133 z RAID
(caly komplet razem z pudlem i chyba jeszcze gwarancja)
pracuje rowniez z Athlonem XP od biosu 1007 (taki tez jest wgrany)
ale IMO skoro chcesz taniego kompa to czy koniecznie musisz miec Athlona XP?

Pozdrawiam
Waldeusz