Re: Maxtor, czy Maxtor-Quantum ?

Autor: kedar (kedar_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 09:48:22 MET DST

Użytkownik "Arek>>>" <arekzieminski_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie chce kupic dysk i czytam sobie wasza romowe i mam male pytanko .
> Jak jest z glosnoscia pracy tych dyskow ?
> Wiadomo ze Barracuda rzadzi w tym tescie , jednak ja bardziej sklanial bym
> sie ku Maxtorowi . Tyle ze jeszcze nie mialem okazji pracowac na nowych
> dyskach tej firmy (chodzi mi o te ata 133) , wiec jezeli mozecie to
> powiedzcie mi jaki jest poziom glosnosci ?
> Arek

barracuda znowu nie jest taka chica, napewno model od 60 wzwyz, wpada w
wobracje i rzeczywiscie polozona na ziemi jest prawie nieslyszalan (pewnie
wiekszosc testow tak robia), ale jak ja zamontowac to potrafi niezle
"zwirborwac" obudowe (u mnie sie tak dzieje, obudowa Enligth, wiec z wyzszej
polki, choc musze potwierdzic ze 40 barracuda byla duzo cichsza)

--
Radek Pasiek
mailto:kedar_at_student.uci.agh.edu.pl